Συχνές Ερωτήσεις Εμπόρων

1. Πώς ξεκινάω να καταχωρώ τις αγγελίες μου ως έμπορος;

2. Πόσο κοστίζει η συνδρομή λογαριασμού για εμπόρους;

3. Ποιοί διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

4. Τί υποστήριξη θα έχω με τη συνδρομή μου;

5. Είμαι νέος έμπορος. Υπάρχει κάποιος τρόπος να περάσω μαζικά τις αγγελίες μου;

6. Έχω συνδρομή σε άλλη σελίδα. Υπάρχει τρόπος να αντιγράψω/μεταφέρω μαζικά τις αγγελίες μου στο Carseller;

7. Τί είναι οι live αγγελίες;

8. Τί συμβαίνει όταν απαντήσω σε κάποια live αγγελία;

9. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό για να καταχωρήσω αγγελία;

10. Ποιοί είναι οι τρόποι επικοινωνίας με τον ιδιοκτήτη της αγγελίας;

11. Πώς μπορώ να βρω μία αγγελία αν έχω τον αριθμό της;

12. Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό μου;

Πώς ξεκινάω να καταχωρώ τις αγγελίες μου ως έμπορος;

Αρχικά δημιουργείτε ένα λογαριασμό πατώντας εδώ. Τα στοιχεία που χρησιμοποιήσατε στη δημιουργία λογαριασμόυ θα τα χρησιμοποιείτε κάθε φορά για να συνδέεστε στο λογαριασμό σας. Αφού συνδεθείτε μπορείτε να αρχίσετε να καταχωρείτε τις αγγελίες σας. Για να καταχωρήσετε αγγελία διαλέξτε την αντίστοιχη επιλογή από τη μπάρα στο πάνω μέρος της οθόνης. Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας δίνουμε 4 μήνες δωρεάν χρόνο δοκιμής για τον δεν πληρώνετε τίποτα ούτε έχετε υποχρέωση να πληρώσετε μετά τη λήξη του. Εφόσον λήξει ή πριν λήξει η δωρεάν περίοδος μπορείτε να κάνετε την πρώτη σας ανανέωση. Σε περίπτωση που ανανεώσετε τη συνδρομή πριν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος, οι μέρες τις δοκιμαστικής περιόδου που υπολέιπονται θα προστεθούν στη συνδρομή σας.

 

Πόσο κοστίζει η συνδρομή λογαριασμού για εμπόρους;

Μπορείτε να αγοράσετε συνδρομή διαφορετικής χρονικής διάρκειας ανάλογα με τις ανάγκες σας. Οι διαθέσιμες συνδρομές με το αντίστοιχο κόστος είναι οι εξής:

  • 3μηνη συνδρομη με κόστος € 49 + Φ.Π.Α 24%
  • 6μηνη συνδρομη με κόστος € 89 + Φ.Π.Α 24%
  • 12μηνη συνδρομη με κόστος € 149 + Φ.Π.Α 24%
 

Ποιοί διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Όλες οι πληρωμές γίνονται online. Οι διαθέσιμοι τρόποι είναι πληρωμή μέσω χρεωστικής κάρτας, πιστωτικής κάρτας και paypal.

 

Τί υποστήριξη θα έχω με τη συνδρομή μου;

Στο Carseller έχουμε προτεραιότητα στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των συνδρομητών. Πολλές από τις υπηρεσίες που σας προσφέρει η σελίδα μας έχει υλοποιηθεί μετά από επικοινωνία και σε συνεργασία με τους εμπόρους. Με κάθε συνδρομή που κάνετε είμαστε δίπλα σας για οτιδήποτε μας χρειαστείτε, από τεχνικό πρόβλημα μέχρι ερωτήσεις ή προτάσεις για νέα λειτουργικότητα. Μπορείτε να μας βρείτε στο Online Chat που εμφανίζεται στον πίνακα ελέγχου του λογαριασμού σας και στο email info@carseller.gr.

 

Είμαι νέος έμπορος. Υπάρχει κάποιος τρόπος να περάσω μαζικά τις αγγελίες μου;

Βεβαίως. Αν η ιστοσελίδα σας υποστηρίζει την εξαγωγή αρχείων XML ή CSV με τα προϊόντα σας, μας στέλνετε το αρχείο και δημιουργούμε δωρεάν για εσάς τις αγγελίες με τα προϊόντα σας.

 

Έχω συνδρομή σε άλλη σελίδα. Υπάρχει τρόπος να αντιγράψω μαζικά τις αγγελίες μου στο Carseller;

Βεβαίως. Ο Ευρωπαϊκός νόμος GDPR δίνει το δικαίωμα φορητότητας σε όλα τα φυσικά πρόσωπα και ατομικές επιχειρήσεις. Αυτό σημαίνει οτι έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε από τον πάροχό που έχετε συνδρομή, τις αγγελίες σας σε αρχείο μορφής XML ή CSV. Στη συνέχεια μπορείτε να μας στείλετε το αρχείο και να μας ζητήσετε να καταχωρήσουμε τις αγγελίες για εσάς. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε με το info@carseller.gr

 

Τί είναι οι live αγγελίες;

Είναι καταχωρήσεις στις οποίες σας δίνουμε τη δινατότητα να λάβετε feedback σε πραγματικό χρόνο αρκεί να είστε συνδεμένοι στη σελίδα. Ο σκοπός έιναι να μπορείτε να κάνετε όλη την επικοινωνία μέσω της ιστοσελίδας χωρίς να χρειάζεται τηλεφωνική ή άλλου είδους επικοινωνία.

 

Τί συμβαίνει όταν απαντήσω σε κάποια live αγγελία;

Ο χρήστης που ανέβασε την αγγελία βλέπει αν του έχετε απαντήσει αρνητικά ή θετικά. Σε περίτωση που έχετε απαντήσει θετικά, έχει τη δυνατότητα να σας στείλει μήνυμα στο inbox ή στο chat. Σε αυτή την περίπτωση ο ιδιοκτήτης θα δει το username σας και όχι το πραγματικό σας όνομα.

 

Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό για να καταχωρήσω αγγελία;

Όχι, μπορείτε να καταχωρήσετε την αγγελία σας σαν επισκέπτης και να σημειώσετε τα στοιχεία της αγγελίας για να μπορείτε να την τροποποιήσετε αργότερα. Παρόλα αυτά η δημιουργία λογαριασμού σας δίνει τις εξής δυνατότητες:

  • Έχετε συγκεντρωμένες τις αγγελίες σας σε ένα μέρος
  • Δυνατότητα συμμετοχής στις live αγγελίες
  • Δυνατότητα συμμετοχής στο forum
  • Δυνατότητα αποστολής σχολίων στις αγγελίες
  • Δυνατότητα αξιολόγησης μοντέλων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών

 

Ποιοί είναι οι τρόποι επικοινωνίας με τον ιδιοκτήτη της αγγελίας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε στέλντοντας μήνυμα πατώντας το κουμπί "Επικοινωνία" στη σελίδα της αγγελίας, είτε μέσω άμεσου μηνύματος (chat) σε περίπτωση που ο χρήστης είναι online. Σε αυτή την περίπτωση, δίπλα από το κουμπί επικοινωνία θα δείτε ένα πράσινο led. Στις live αγγελίες, όταν στείλετε απάντηση σε μία αγγελία, ο ιδιοκτήτης μπορεί να σας απαντήσει είτε με μήνυμα, είτε με άμεσο μήνυμα (chat).

 

Πώς μπορώ να βρω μία αγγελία αν έχω τον αριθμό της;

Στην οριζόντια μπάρα που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας θα δείτε το κουμπί ενός μεγεθυντικού φακού. Όταν τον πατήσετε θα σας εμφανήσει ένα input box για να γράψετε αυτό που ψάχνετε. Εκεί μπορείτε να βάλετε τον αριθμό της αγγελίας και θα δείτε την αγγελία που αντιστοιχεί.

 

Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό μου;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να πατήσετε εδώ και να ακολουθήσετε τη διαδικασία για να κάνετε επαναφορά κωδικού. Θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στο email το οποίο έχετε δηλώσει.

Live selling
Αποθηκευμένες αναζητήσεις
Infinite Scroll