Το Handling Package (πακέτο κρατήματος) είναι μια αρκετή καλή προσφορά λαμβάνοντας υπόψη όλες τις επιπλέον δυνατότητες που περιλαμβάνει. Μεταξύ των αυτών είναι οι μοναδικοί τροχοί 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 με διαστάσεις 305/30 εμπρός και 315/30 πίσω. Υπάρχουν επίσης ρυθμιζόμενες βάσεις στήριξης γόνατου, σκληρότερα ελατήρια, συμπαγής πίσω ράβδος ταλάντευσης και πακέτο υψηλής δύναμης που περιλαμβάνει μπροστινό splitter.
 


Ο κινητήρας στο Mach 1 είναι ο γνωστός V-8 5,0 λίτρων που έχει ρυθμιστεί για να παρέχει 480 ίππους. Στην περίπτωση του νέου Mach 1, δεν υπήρξε ποτέ Mustang με καλύτερα κρατήματα και εξοπλισμένο με V-8 5,0 λίτρων, σύμφωνα με τη Ford.

Ελπίζουμε ότι η Ford έχει δίκιο καθώς το Mach 1 έχει μεγάλο κενό να καλύψει. Το Shelby GT350 και το πιο σκληρό GT350R σταματάνε την παραγωγή τους μετά το 2020, με τη Ford να τοποθετεί τα Mach 1 και Shelby GT500 ως εναλλακτικές λύσεις. Η περιορισμένη έκδοση του Bullitt σταματάει επίσης μετά το 2020.
 
 

(Φωτογραφίες από motorauthority.com)